perjantai 4. maaliskuuta 2011

My head is a terrible place to be

Mulla on outo tunne. En tiiä johtuuko se noista lääkkeistä vai mistä. Välillä musta tuntuu et mä en ole täällä, etten olisi olemassa. Mä vain putoan ja putoan ja joudun pyristellä itseni takaisin "maan pinnalle"

Musta taas tuntuu kuin joku ohjaisi ajatuksiani. Haluaisi minulle pahaa. Yritän kasata itseäni ja pysyä täällä, mutta mä vain jatkan vajoamista. Tunnen kuinka henkeni on loppumassa. Tämä järvi imee minut pohjaan.
.. ja voimani ovat lopussa. Hukun.
Dont give up. Okay?
I know you've been hurt.
I know how it feels.
Believe me. I do.
But the feeling will pass.
The tears will stop falling.
Your heart will heal itself.

4 kommenttia:

  1. älä huku, älä katoa. sä olet ihana ♥ paljon voimia!

    VastaaPoista
  2. Sä et kuule lähde yhtään mihinkään. Sä olet tukenut mua pitkän aikaa aina, kun mulla on ollut paha olla ja nyt mä niin haluaisin auttaa sua, mutta suoraan sanottuna tunnen itseni tosi voimattomaksi, koska enhän mä mitään voi konkreettisesti tehdä

    . Koitat nyt siellä osastolla ajatella rauhassa asioita ja kirjoittaa vaikka paperille, mikä sua oikeasti vaivaa ( niinhän ne tod.näk sua neuvookin) ja miettiä, että mistä alat korjaamaan tuota sun ahdistusta.

    Muista pieni, että sä olet mun ajatuksissa , *isohali* <3

    VastaaPoista
  3. .......sulla on noi jalat!!!
    ja jepjep todellaki ♥

    VastaaPoista
  4. kiitos kommentistasi! tiedän, että lihon, sillä karkki = kaloreita, mutta yritän olla ajattelematta sitä.. voimia sinulle, tiedän miltä sinusta tuntuu.

    ja muista, että vaikka vajoaisi kuinka syvälle, on aina joku joka tulee ja nostaa sinut pintaan♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)