perjantai 11. maaliskuuta 2011

Mä haluan lopettaa mun tuskan. En halua enään tuntea.

Silmäni ovat sumeat. Sumeina kyyneleistä, jotka eivät lopu. Istun keittiön lattialla yksin. Istun ja itken hartaasti. Pitelen kädessäni unilääkkeitä. "Nielase ne, et tunne enään kipua. Sinun ei tarvitse enään olla täydellinen" Nyt ekaa kertaa mä voisin oikeasti lopettaa tämän tuskan. Musta tuntuu et mä oon tullu tieni päähän. Multa puuttuu enään rohkeus. Ansaitsenko mä edes kuolla? Tunnen itseni niin likaiseksi, säälittäväksi.. arvottomaksi elukaksi.  Mä en uskolla soittaa mun ystäville. Musta tuntuu ettei niitä enään kiinnosta. Mä en halua häiritä. Viimeisänä mä en tosiaan haluais satuttaa ketää.

Mutta mä olen kyllästynyt tuntemaan kipua, en halua enään. Mä en jaksa taistella enään. 

8 kommenttia:

  1. Mul alko kyyneleet valuu jo enne ku olin ehtiny lukee puoli välii asti. En tiiä mitä sanoo.. Mut älä oikeesti tee mitää itelles, ei nyt eikä enää koskaa. Noi vahvaa ja ihanaa ihmistä jäis kaipaamaa moni. Oot liia nuori luovuttamaa.

    Ite päätin tehä samanlaillaa yläasteen vikan luokan kevääl. Broidi löys lattialta makaamas.. Noin vuos norm laitokses / suljetul osastol ja kaikki paska 'hävis'. Tällee pari vuotta jälkee päi voin sanoo et se oli vaikeet mut kannatti. Ja hävettää et olin valmis jättää kaiken tost vaa.

    Iiiiiso voimia- hali.. Ja oikeesti, hanki apua.. Älä luovuta muru <3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi- Voi apua, mulla alko melkee kyyneleet valuu ku luin sun kommentin.. kauhean rankkoja asioita säkin oot kokenut :( nyt vain tuntuu siltä että olisin valmis heittämään hukkuun kaiken tämän. Mutta menettäisinkö jotain? Entä jos mulle ei oo enään mitään muuta. Entä jos elämä ei tarjoo mulle enään muuta kuin tämän paskan :(?

    Olet varmasti aivan ihana <3 en ole vahva, mutta yritän olla kaikille mukava. Paljon haleja sullekkin! <3 sait mut miettimään vähän asioita.

    VastaaPoista
  3. Et saa luovuttaa! Älä tee sitä, ole niin kiltti... :(

    VastaaPoista
  4. Anonyymi- Joskus elämässä tulee vain se "tämä oli viimeinen pisara"-tunne. Yritän kauheasti pyristellä pinnalla, ja olla hukkumatta, mutta pelkään etten pysty siihen enään :(

    VastaaPoista
  5. Mitä vastaan et jaksa taistella? Sitä ainaista laihdutuskierrettä? Kultaseni, kun et sinä tarvitse sitä. Olet ansainnut jotain paljon parempaa. Toivon, että sieltä syömispolilta tulisi pian vastauksia, ennen kuin itse alat ratkomaan tilannetta. Olet niin tärkeä <3 Jos mietit rauhassa kaiken ajan kanssa, löydät niin paljon asioita, joista et millään halua luopua.

    VastaaPoista
  6. ei se ole sen arvoista. vielä sä selviit täst kaikest voittajana, kuha jaksat pysyä hengis ja ottaa taistelu vastaan (juu, sehä siin rankkaa onki, mut..)

    *voimahali*

    VastaaPoista
  7. mäkin oon vielä hengissä ja kestin kaiken ja aion kestää edelleen, selviiit säkin!! <3 älä luovuta!! voimia :))

    VastaaPoista
  8. Sä olet oikeasti mahtava ja tärkeä ihminen, ja elämällä on sua varten vielä vaikka mitä ihanaa edessä. Olen ihan varma! Älä luovuta liian aikaisin. Paljon haleja♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)