sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Mä en lopeta yrittämästä. En vielä.

Osittain tämä päivä oli hyvä. Siihen asti kun päätin että maistan yhden suklaakeksin, toisen, kolmannen.. lopulta seitsemän. Onneksi ne olivat pieniä. Mutta mukavasti tuli varmasti kaloreita. Tänään myös tuli syötyä joukkueen kanssa jätskit. Enhän mä sitä voinu skipata. Pitkästä aikaa mä repsahdin tollein pienesti. Pitkästä aikaa oon saanu edes kasaan nyt sen melkein 1000 kaloria.(Vielä yritän iltapalaa). Puolet kaloreista tuli siis mahtavasti noista mätöistä. Oonha mä onnistunu jo tänään kaks kertaa oksentamaan. Taasko tää lähtee tähän suuntaan. Helvetti.

Huomenna mä aloitan herkkulakon. Ensiks ajattelin pelkkää karkkilakkoa, mut nyt täytyy ottaa jyreemmät aseet käyttöön. Mä en kestä enään tätä oksentelua ja mun kurkku sanoo kohta poks. Samoin mun levenevä perse. Tosin mun ei ois hyvä olla koko ajan säästärilläkään. Painon on mahoton tippua jos en saa syötyä enempää kuin 600kcl joka päivä.


Huomenna menen vielä osastolle syömään (yrittämään) lounaan. Ja sitten viimeinen hoitokokous siellä. Suljettu on kumminkin mulle sinänsä huono vaihtoehto, koska useimmin siellä ihmiset sekoavat yhtäkkiä. Tosin olen kiintynyt yhteen mukavaan hoitajaan siellä, joka ymmärtää mua täysin! Häntä tulee ikävä..
Jatkosta en tiedä.. kai mä sit menen syömishäiriöpoliklinikalle, vaikka tälläistä mursua hävettääkin. Haluan vain tästä syömisongelmasta eroon. Tämä jatkaa vain kasvamista.


Herkkulakko siis ainakin maaliskuun loppuun :-) (kevyt jäätelö on pakko sallia, jos kauhee himo iskee).. Mun on pakko onnistua!

6 kommenttia:

  1. Ps. Helvetti iskä avas suklaalevyn. Mutta mä en koske. Se ei ole mulle. Keskityn nyt näihin mun leveisiin reisiin.

    VastaaPoista
  2. Vähän samoja tuntemuksia.. Koitahan kuitenkin pärjäillä pieni. Pienet repsahdukset eivät haittaa. Yrittäisit vain sallia ne itsellesi. Ilman oksentelua tai huonoa omatuntoa, siis.

    Keskity siihen paranemiseen, yritä tosissasi, selviät tästä kaikesta vielä <3

    VastaaPoista
  3. Ei mitään herkkulakkoa sinä pieni siellä, ei... Saisit syödä vaikka mitä ja et siltikään ois lihava, et lähelläkään. Jaksele <3

    VastaaPoista
  4. onnee musu huomiselle sinne ♥ mietin sua taas varmaan matkal hihi:-D

    VastaaPoista
  5. jeppppppp i know:/ mut mä en tajuu millä voimalla mä saisin sen fuckin 1000kaloria alas!! ärsyttävää, tää kuulostaa jo idiootilta..

    VastaaPoista
  6. Tiedän, että on vielä muutama ihminen. Silti ne kädet eivät riitä enää. Mieleni yrittää tavoitella pintaa, kun koko muu kroppa on jo luovuttanut. Toivon vain, että olet täällä kauan, ja yrität ihan oikeasti. Ei kaikkea ole menetetty. Tiedän, että saat takaisin elämäsi. Haluan niin kovasti sitä! Et vaan voi edes itse kuvitella kuinka paljon.. Eikä tuo herkkulakko auta siihen elämiseen. Harkitsethan vielä uudelleen ja uudelleen? Olet todella tärkeä, ja voimia huomiseen koitokseen <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)