sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

mä en jaksa enään tuntea mitään

Mä haluaisin kertoa miltä musta tuntuu mä haluaisin keskellä ihmisjoukkoa räjähtää.. purkautua, huutaa. Itkeä loputonta itkua, haluan jonkun huomaavan miltä musta tuntuu, huomaavan ettei mikään tunnu enään miltään. Haluaisin jonkun pelastavan mut, estävän mua kuolemasta, saavan mut haluamaan taas elää. Sanoisi minulle "Mä tiedän miltä susta tuntuu, mä en tuu jättään sua."

Musta tuntuu niin pahalta, kaikki apu on ollut tässä, tarjolla. Mutta se ei auta.. mikä saa mut lopettamaan ajattelemasta? Mua pelottaa, mä pelkään. Mua pelottaa, että mä en enään joku päivä jaksa nähdä aamua. Olen niin loppu. Suorittamiseni on tullut tien päätyyn, mä en jaksais enään suorittaa vaan elämää. En halua elää sitä suorittamalla. Mulla oli eiliseen asti tunne ettei kukaan välittäis musta vaikka kuolisin. Mä oon kauhean pahoillani, kun yöllä pimeässä mä puhuin J:n kanssa. Mä vain purin kaiken ulos, sanoin asioita joita ei saisi sanoa muiden kuullen. Sanoin etten haluais sen itkevän mun takia. "Mä tuun itkemään joka ikinen yö jos sä lähet" mä menin ihan sanattomaks. Tein mä mitä vain, satutan silti ihmisiä. En haluais et ne näkis mun kärsivän täällä, ainut syy miks oon enään  täällä on pari ihmist. Tuntuu niin raskaalta vain roikkua elämässä kiinni. Siksi tuntuis paremmalta katkaista kaikkien tuska kerta heitolla ja vannottaa heille ennen sitä etteivät he saa surra, koska minulla on näin parempi olo.
Vittu miksen mä osaa elää!?
Miksi,miksi,miksi?

We all carry these things inside that no one else can see.
They hold us down like anchors, they drown us out like at sea.

9 kommenttia:

  1. mulla on niin sama olo. samat kysymykset, kunpa joku osaisi antaa vastaukset.

    mä en ainakaan tuu jättään suo, vaikka ei tunnettakkaan, mut oot tullu tärkeäks täällä <3

    VastaaPoista
  2. <3 samoin, oot varmasti aivan ihana ihminen. sun ystävien pitää olla tosi onnellisia, että niillä on sun kaltanen ihanuus<3

    VastaaPoista
  3. Toivon, että muistat, että tarvitsen sinua. Sitä et saa koskaan unohtaa! Haleja pikkuin <3 Et saa noita ajatuksia selviksi muuten kuin puhumalla. Äläkä pelkää, et ole vaivaksi. On vain parempi, ettet miettisi niitä yksin, sillä tukehdut niihin.

    VastaaPoista
  4. Tällä hetkellä oon lihonu ihan _sikana_ viikonlopun aikana, mutta mulla on tarkotuksena supertsemppi... Mutta sitten kun oon taas ihmisen kokoinen niin voisinhan mä laittaa jotain kuvaa :-)

    Toivottavasti sun elämä alkaa menemään parempaan suuntaan, vaikutat niin ihanalta tytöltä♥

    VastaaPoista
  5. Voi, et tiedäkään kuinka paljon sun kommenttisi mut sai paremmalle mielelle♥ Olet ihana♥

    VastaaPoista
  6. Ei ajattelemista voikkaan lopettaa, sun pitää vain selvittää niitä ajatuksia<3 voimia ihanuus!

    VastaaPoista
  7. voimia pieni, elämä on vaikeeta:( ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)