sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Kaikin puolin hyvä päivä

Tämä oli päivä oli yksinkertaisesti hyvä päivä. Tuo tankotanssi tunti antoi minuun aivan uutta, erilaista puhtia. Ja onnistuneet syömiset kruunasivat tämän päivän. Istun mukavassa uudessa yöpuvussani sortseissa ja topissa. Ei edes ällöttävät reisimakkarani saa minua itkemään. Nostan pääni pystyyn ja keskityn muuhun. "Tuu ottamaan kakkua, tästä tuli hemmetin hyvää" - Mä oon nyt kerrankin vahva, pitkästä aikaa. "Ei kiitos ei mun tee mieli" ja saan valittavat sanat niskaani. 50 x-hyppyä ja 100 vatsaa tehty. Hiuksetkin tuli värjättyä.
Huomenna tiedossa on 600kcl päivä. Koulussa ainakin kunnon salaatti annos. Ja omat pienet eväät mukaan. Jonka jälkeen meen kampaamoon värjään ripset ja kulmat ja siitä sitten treeneihin. Kyllä mä huomisen kestän? Kestänhän mä? Mä haluan onnistua.

5 kommenttia:

  1. mua ahdistaa nyt niin paljon etten ees muista mitä kirjotit mulle....kuinka voin olla näin huono?!?! hmmmmm, mutjoo mäki haluun nähä sua taas ku oon vähän laihtunu, mua hävettää olla tämmönen=( Ja ku sä oot niin pieni, i know it ♥ tsemppiä!!

    VastaaPoista
  2. Kiitos sun kommentista♥ Kiva jos sulla on ollut kiva päivä :-) Haleja!

    VastaaPoista
  3. Voi kunpa pääsisit tosta hämähäkistä eroon, joka käskee olemaan syömättä. Sä et jaksa treeneissä jos et syö :< Oon huolissani susta. Kiva että sulla oli hyvä päivä<3

    Asun pääkaupunkiseudulla ja aluksi kävin RTP:ssä tunneilla ehkä kuukauden, kunnes vaihdoin pasilan pole4fittiin (:

    Tein nyt tämmösen vertailun joka perustuu omiin kokemuksiin. Mulla on tylsä elämä.

    pole4fit
    + halvemmat hinnat (cityshopparilla 66e/kk saa treenata rajattomasti)
    + tunteja ei peruutella vaikka osallistujia olisikin vain 3
    + tangoissa on pitoa
    + voi käydä aamullakin treeneissä
    + siistit, kodikkaat pukkarit
    + kannustavat opettajat
    - tankojen materiaali (tähän kuitenkin tottuu nopeasti)

    RTP
    + opettajat ns julkkiksia tankoilumaailmassa
    + x-polen spinnaavat tangot
    - kuluneet tangot = ei pitoa
    - tuntien peruuttelu ilmoittamatta
    - hintava
    - ei varsinaista pukuhuonetta

    En halua mainostaa tai käännyttää sua fitin asiakkaaksi. Halusin vain kertoa vaihtoehdoista (:

    Voimia, pieni<3

    VastaaPoista
  4. Kiitti kommasta <33 Haluaisin itekki koittaa tankotanssia se näyttää sika hienolta! <3 Salaatti ei silleen pelota ku se on nii kevyttä sitä voi vetää nii paljon ku jaksaa eikä se kai lihota :D :) Hii mäki värjään joku pvä taas hiukset sen jälkeen hiukset näyttää ainaki pari viikkoo vähä paksummilta :DD Sä onnistut hei aina <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)