maanantai 28. maaliskuuta 2011

just fucking weak

 
Kuvotan itseäni, oksetan itseäni. Vitun 1100 kaloria, vitun suklaa... 
Minusta ei koskaan tule enään laihaa, ei kaunista. Ei mitään. 
Miksen minä enään osaa. Missä on ne 300 kalorin päivät?
Miksen minä osaa hyväksyä ahdistusta ja olla oksentamatta?!
Miksen, miksi olen heikko, säälittävä ja kaikkea siltä väliltä.
Mä en tahdo elää tämmöisenä, en tosiaan.

Huomenna minä olen täysi-ikäinen, en voi uskoa sitä.
Tämmöinen pentu, joka ei tajua maailman menosta 
mitään,on "aikuinen", vihaan tuota sanaa.
Minulle ei tipu mitään kakkua, ei edes palaa.




13 kommenttia:

  1. ei nyt oo mikää piristävä ja positiivinen kommentti mutta halusin sanoo vaa että tuun surulliseks tälläsestä tekstistä :(

    VastaaPoista
  2. muistan kans ne ajat kun söin ehkä leivän päivässä, pidin itsestäni niin paljon. nykyään vaan syön ja lihoan, kaikki ahdistaa ja kaatuu päälle. oon niin säälittävä etten edes osaa oksentaa

    VastaaPoista
  3. Anonyymi 1- Anteeksi :( en haluais ketään surulliseks. Ei miun takii tarvitse olla <3

    Anonyymi 2- Tiiän nii milt toi tuntuu, ja oksentaminen on vielä säälittävämpää joten pisteet sulle jos et sitä tee. Kantasimpa mäki vastuun vaan ja eläisin niiku normit ihmiset, syömällä ja EI oksentamalla.

    VastaaPoista
  4. Ei 1100 kaloria ole maailmanloppu ! On varmaan vaikea uskoa itse mutta sä ihan varmasti kelpaisit ihan tuommoisenakin kuin nyt jo olet! Paljon voimia♥

    Jee :-D No mä ajattelin syödä edes vähän lämmintä ruokaa lähes joka päivä, kun se ehkäisee säästäriä (tai näin oon lukenut jostain :-D). Oon samaa mieltä, ettei hedelmät lihota; aion kuitenkin koittaa laskea mun syömät hedelmätkin jotenkin siihen kokonaiskalorimäärään. Koska mulla varmaan kävis muuten silleen että söisin 500kaloria + 10000 omenaa ja se ei ainakaan laihduttaisi...

    VastaaPoista
  5. on joo tosiaan vaikea välillä jaksaa:( mutta kiitos♥ koita säkin jaksella, niin kliseetä ku se onkin.
    en kans tiedä missä mun motivaationi mahtaa mennä:o

    VastaaPoista
  6. Aikaiset synttärionnittelut!♥
    en välttämättä pääse huomenna koneelle, niin toivotetaan aikaisemmin kuin myöhään :D
    Voimia muru♥

    VastaaPoista
  7. Kiitti kommasta ::) !! <3 Mul oli just tänään se geparditoppi koulussa :D Et sä mikään laiska/lihava oo ja en mäkää oo sulle ehtiny kirjoitella! On vaan kiireitä ja en enää dataa nii paljoa ku oon koulus. (toisaalt hyvä vaan, netti masentaa) No sillo ku painoin sen 45-49kg söin aamupalaks kaks tummmaa leipää päällä juustoa, pippurikinkkua, oivariinia, avokadoa ja kurkkua tai sit toinen vaihtoehto oli et söin jogurtin ja hedelmän ja mysliä. Ja sit söin illal taas jomman kumman vaihtoehdon leivät tai jogurttimyslit. Ennen söin sentään kaks kertaa päiväs. nyt syön vaan kerran tyhmää sillee :/ mut aina mul on ollu se karkkipäivä! Nam nam love candy! Kyl sä saisit painon 40 kiloon jos vaan kerra viikos pidät herkkupäivän ja muina päivinä syöt esim alle 500 kcal mut jos liikut paljon nii sit voit syödä vaikka 1000 kcal tai 2000 kcal riippuu nii paljon ihmisen aineenvaihdunnasta ja kaikesta joo.. Päläpälä :D Voimia <333 :)))

    VastaaPoista
  8. Muutut koko ajan vain surullisemmaksi. Laihduttaminen on niin pakkomielle, josta sinun täytyisi päästä eroon. Sillä se ei todellakaan ole tarpeellista sinulle. Pelkään paljon, että jonain päivänä et jaksa enää laskea niitä kaloreita ja päästät kaikesta irti. Sitä en halua.. Hali <3

    VastaaPoista
  9. mäkin söin eilen ton verran :<< äiti toi jotain karkkia ja mä ooon niiin vitun heikko etten osaa vastustaa :<!!!

    MUTTA hyväää synttäriää ja paljon voimia!♥:--)

    VastaaPoista
  10. Löysin blogisi vasta, surullista että meitä on enemmänkin ihmisiä, jotka ei saa valoa pimeyteensä. Itse olen nyt ollut noin 44 tuntia syömättä läskiahdistukseni kanssa... Toivon sinulle oikein paljon voimia ja jaksamista <3 *hali*

    VastaaPoista
  11. mulla on sama fiilis kun toisella anonyymillä. :( en voi kai muuta sanoa kun koita pärjäillä ja hyvää synttäriä :)

    VastaaPoista
  12. voi kultapienii :'< ♥
    .. ite lihosin 3 päivässä kaks kiloo. vitun urheiluopisto. luulis et siel ois laihtunu (liikuntaa oli koko aja) mut pyhh.. söin 3 kertaa enemmä ku yleensä. vaikka en syöny onneks yhtään lämpöstä ateriaa.
    mutta voimia muru ♥ ja myöhäset onnittelut !

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)