tiistai 22. maaliskuuta 2011

I have a fake smile

Minä valehtelen. Yhä useammin päästän valheita suustani. Kaartelen totuttaa ja hymyilen kaikille nätisti, vaikka mieleni tekisi haljeta ja paiskautua lattiaa vasten. Vaikka mieleni hamuaa kuolla, minä jatkan hymyilemistä. En olisi ikinä voinut kuvitella kuinka rankkaa epäaidon hymyn tekeminen on. Väännän huuleni väkisin huolettomaan ilmeeseen. Kukaan ei huomaa kipuani, kukaan ei näe lävitseni. Minä en jaksa selittää. En halua sääliä. En ansaitse sitä. Tämä on ainut paikka johon kerron totuudenmukaisesti kuinka voin.
En jaksa enään satuttaa ystäviäni. Parempi, etten ole heihin enään yhteyksissä. Säästän heitä mahdollisimman vähän kivulta. Se on vähintä mitä voin tehdä, kaikota ja hiljentyä.Lakata häiritsemästä. Kaivautua maan alle ja kadota. Tiedän, että olen riesa, ettei ihmiset jaksa minua. Enkä minä jaksaisi enään hymyillä. En yksinkertaisesti jaksa, vaikka joka ikinen aamu päätän "Tänään minun ei tarvitse esittää onnellista" Silti minä teen sen, heitän läppää.. nauran ihmisten jutuille, keskustelen ja olen ihan joku toinen ihminen. Sisällä viha nauraa vasten kasvojani "säälittävä!!!!!" ja haluan upota syvemmälle, poistua.

Minun siipeni eivät jaksa kantaa,, ei enään.

5 kommenttia:

  1. voi pieni ei sun tarvii esittää kellekkää yhtään mitää :( ♥ enkä todellakaan usko et pystysit satuttaa sun ystäviä. ihmiset hyväksyy sut tollasena <3
    ja monta halausta multa sullee 8( ♥

    VastaaPoista
  2. voiei, älä päästä irti ystävistäsi! ite oon tehny sen vihreen suurimman osan kohdalla ja kadun niin syvästi sitä että musta on tullu tämmöne yksinäinen säälittävä läski. anna sun ystävien tukea sua, kerro niille mitä sulle kuuluu ja miltä susta tuntuu, anna sun ystävien auttaa sua! ♥

    VastaaPoista
  3. Etkö näe, että se on ana joka ohjailee sinua? Et sä mieti sun ystäviä ja niiden säästämistä vaan ana hokee sen kaiken alla, että nyt ne ei oo sua estämässä ja pelastamassa jos oot yksin. oot sillon yksin sun anan kanssa ja sillä on kaikki valta.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi- Oot ihan oikeassa :( niinhän toi menee..

    VastaaPoista
  5. Usko tai älä, mutta mä oon varma, että kaikki vielä muuttuu paremmaksi, kun jaksat vain yrittää ja uskoa siihen! Mä oon ihan varma, sä selviät♥ Haleja!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)