maanantai 7. maaliskuuta 2011

F 50.0

Tänään oli hoitokokous ja uloskirjaaminen. En ole siis enään osastolla. Ei enään niitä pakko tarjotinruokailuja.
Puhuttiin vielä omahoitajan kanssa kahestaan ja tunnustin hänelle eiliset hölmöilyni. Oksentelun ja viiltelyn. 
Kerroin hänelle melkein totuudenmukaisesti, etten jaksa tätä paskaa enään. En jaksa olla enään näin iso. En jaksa tätä turvonnut ja lihonutta oloa, vaikka tekisin mitä, musta ei irtoa tämä rasva. Nyt sitten on lähete syömishäiriöpoliklinikalle.. voi tätä häpeää. Diagnoosina Anoreksia Nervosa (Bulimian oirein). En tajua, mä oon kaukana anorektikon ruumiista.  Mua hävettää. Mua vituttaa, että kaikki apu tulee nyt kun olen normaalissa kehossa, enkä enään se 44kiloinen. Toisaalta mieleni on sairaampi kuin koskaan. Ehkä tämä apu on tarpeen. Mä en ymmärrä miksen laihdu!? Miksei nämä kilot karise. Mikse tämä lihas voi vain sulaa pois. En halua olla lihaksikas. En halua näyttää urheilulliselta. En tiedä voinko elää tälläisenä, tämän kokoisena.. tai isompana. En.
 Syötynä päivällä n.350kcl ja illemmalla n.400kcl. 
= oksettavat n.800kcl. 
jotka vois pyörristää 1000kcl.
Puolentunnin lenkki (hölkäten/kävellen)

Haluaisin taas oksentaa
ja viillellä. Olen surkea.
Mutta tällä kertaa en voi,
en voi taas pettää äitiä.

5 kommenttia:

  1. miten ne ei auta sua:( mä en ymmärrä miten vastuuttomia on, jos oot kertonu niille miten paha olo sulla on, ja silti ne päästää sut kotiin! musta jotenkin tuntuu että oisit paremmassa turvassa siellä:(

    VastaaPoista
  2. Voi sua pientä. Kunhan et nyt sorru viiltelemään,
    siit ei seuraa mitään hyvää etkä sä ansaitse tuntee semmosta kipua.
    Paljon haleja <3

    VastaaPoista
  3. sun täytyy jaksaa!! päivä kerrallaan! voimia <3

    VastaaPoista
  4. Voi pieni, sä olet turhautunut, huomaan. Muakin ahdistaa kun rasva ei voi vain valua ihon läpi ja iho puhdistua siitä suihkussa. Mutta kai tuo turhautuminen joskus lakkaa, eikö niin?

    Voimahalit ♥

    VastaaPoista
  5. Ei ole "ehkää", vaan tämä apu tulee tarpeeseen. Miksi haluaisit odottaa vielä esim. puoli vuotta, kun tämä pahenee ja pahenee. Olen niin ylpeä sinusta, kun olet vahva ja suostuit tähän. :)

    Toivottavasti asiat etenevät pian, ja saat kunnon hoitoa. Paljon haleja <3 Jutskaillaan illalla sitten ehkäpä::)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)