keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

En taida selvitä tästä.

Voi helvetti. Mua ahdistaa. Oon läski. Näytän ihan raskaana olevalta, eikä toi oo mikään vitsi. Mun maha on ku ilmapallo. Pitikin sitte syödä illalla. Mun silmät meinas hullaantua nälästä, ku käytii ostamssa jääkaappii kaikkee houkuttavia kevyitä turvaruokia (josta saa kyllä varmasti kerätty kaloreita, jos niitä innostuu syömään). Musta tuntui et mä ahmin taas. Vaikka eihän niin todellisuudes tapahtunu. Siis kalorillisesti mä oon tänään syönyt ihan maximissa 800-1000kcl. Mut siihe sisältuu maisteltuna aika monta eri ruokaa mm. Jugurttia, gracotteja, jätkskiä (n. 350kcl klo.16) mä oksensin noi. Mä söin liikaa. Seuraavaks töissä napsin muroja kuivina vähän (vähäkalorisia) ollessani mallina hoitolapselleni. Kauppareissun jälkeen kotona en osannut päättää mitä söisin joten innostuin ottamaan vähän kaikkea... mm. Kurkkutikkuja dipattunu, pitkästä aikaa leipää(2 isoa), pieni kulho 92% täysjyvämuroja,  tuossa vaiheessa tiesin jo pelastavani itseni oksentamalla. Olen älyttömän tyhmä. Minun tekisi nyt mieli rangaista itseäni ja viillellä. En tiedä kuinka pitäisi toimia. Tekisi mieli oksentaa tämä raskausmahan näköinen vatsani ulos. Ja piirtää jalkoihini kauniita viivoja.

Huomenna tämä ei voi jatkua näin. Mä en voi olla ikuisesti tämmöinen norsu.  En halua jäädä tälläiseksi. Mikä sais mut yrittämään kovemmi?
Mä oon tajunnu ettei mua kukaa pysty parantamaan, mä itse vain voin. Mutten osaa. Multa puuttuu taito parantua. Ehkä mun on tarkoitus olla tälläinen epäonnistunut.
Ehkä mun pitäis vaan hyväksyä tämä elämä. 
Jos jaksan edes enään pitkään katsella itseäni täällä.
Välillä musta tuntuu etten edes ehdi ajatella
"järkevästi". 
haluaisin vain huuhtoa tämän masentuneisuuden ja
ruman naaman lääkkeillä ja poistua. 

8 kommenttia:

  1. sattu älyttömästi lukee tätä ku tietää et sul on huono olla taas :'< toivon saat parasta mahollista apua <3 äläkä oikeesti tee mitää itelles, se ei oo sen arvosta.. oot hyvä just tollasena muista se ;----; <3

    VastaaPoista
  2. Voi ei! Täällä olen itsekkin yli 1800kcal syönyt pallomahainen virtahepo ja turvottaa, ahdistaa ihan Vi¤&/Ti! Menen pian nukkumaan että vois unohtaa tän paksukais fiiliksen...hetki ajattelematta tätä paskaa fiilistä ja turvoksissa olevaa lihoavaa kehoa.
    =( Toivottavasti pääset ahdistuksen yli ja näet valoisamman huomisen. Niin minäkin toivon...

    VastaaPoista
  3. Anonyymi- Voih apua, mistä löytyy näin ihania anonyymejä :-) kiitos kommentista! Se sai mut voimaan jo ihan pikkiriikkisen paremmin. kiitos (: <3! Mä lupaan yrittää olla hölmöilemättä tänään!

    VastaaPoista
  4. Syötkö muuten ollenkaan enää niitä lääkkeitä? Ei niitä turhaan ole määrätty, ja ne vaikuttavat varmasti mielialaasi (positiivisesti). Päiväsi ei ollut mikään viikon paras, mutta tiedätkö; tästä voi aina parantaa. :) Tämä on vain yksi päivä muiden joukossa, huomenna on taas erilainen, parempi. Jaksele siellä <3

    VastaaPoista
  5. no samoin sulle!! voit aina mulle:-) äääääh oon vaa nyt nii sekasin enkä jotenki osaa ajatella itelleni et kuinka paljon kannattais syödä): tuntuu et oisin ihan hukassa!

    VastaaPoista
  6. Ethän tee mitään itelles, ethän :(?<3 Kunpa vaan saisit riittävää apua ja parantuisit, mitään muuta en voi toivoa - rakas, olet ihana <3 Kyllä sä selviät.

    VastaaPoista
  7. Pallomaha on tulos mm. proteiinin puutteesta, veden liikajuomisesta ja ruuan puutteesta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuona hetkenä juu. Nykyään syön protskua. Vettä juon aivan liian vähän :( ja ruokaaki syön. Yleensä ja silti pallomaha mut ihan rasvasta sekin.....

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)