sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

--

Mikä mua vaivaa? Haluan pois täältä. Mun ajatukset on sekasi.
Pää räjähtää. Antakaa mulle armoa.
Käyn ihan ylikierroksilla. Mua vaivaa joku ihme aggressiokohtaukset, menin sit tönäsee äske siskoani meidän tapellessa. Tai kun mä huusin hänelle siit ettei lainaile mun hygienisiä kamoja ja silti se tekee sitä salaa.. eikä suostu enään palauttaa mun omaisuutta. Mä en jaksa edes selittää tänne koko juttua, mut tuntuu aika pahalta et meiän välit on vaa nii paskat. Meillä ei oo enään mitään sisarussuhdetta, mun siskon murrosikä on vaa nyt niin pahas vaihees ettei mitään rajaa.
Mun syömiset on tänää menny taas huonommi. Mut pistän sen menkkojen piikkiin ku koko aja tuntuu et on nälkä ja tekis mieli jotain, hitto. Mut koht tää tunne on ohi ja voin vähä kiristää linjaa. Huomenna alkaa arki joka helpottaa varmasti suunnattomasti. Pitää taas laittaa leipälakko, ainaki kouluajalle ku koulussa söisin vaa mieluiten leipää.. 
Huomaatte varmaa ettei täst saa mitään irti? Anteeks et tää on nyt iha sekavaa.. mä oon vaa nyt niin helvetin hukassa itteni kanssa etten tiiä mitä tekisin. Musta tuntuu ettei mulla ole ketään enään, helpotti kyl puhua T:n kanssa puhelimessa. Olin niin räjähtämässä itteeni ja tähän stressiin. Mua stressaa niin älyttömästi kaikki.. koko elämä. Haluaisin otteen jostain, otteen tästä elämästä. Mut mä en vaa jotenki jaksa.
Viime ilta meni juodessa ja aamuyö oksentaessa,, mahan happoja ja sipsin palasia. 
Hieeeenoo et mä hoidan nää mun hommat nii vitun hyvin.

5 kommenttia:

  1. Arki on niin turvallinen, niin rutiinia täynnä. Ei se murrosikäkään ikuisuutta kestä, ja tuskin siinä kauaa menee, kun hän rauhoittuu. Ja iltaisin ajatukset vain muuttuvat entistä sekavemmiksi, joten huomenna asiat näkyvät taas uudesa valossa.

    Eilinen iltasi ei kuulostanut mitenkään hienolta.. Anteeksi omalta osaltani, kun tein typerästi. En todellakaan halua, että olet joskus samassa tilassa kuin minä... Halaus ♥ Joskus vielä rutistan sinua oiiikein lujaa ja pitkään.

    VastaaPoista
  2. :( jaksamisia sullekkin ja voimahali <3

    "Musta tuntuu ettei mulla ole ketään enään" << mulla sama fiilis, mulla on se yks, kaikkein paras ystävä, mutta hänkin asuu toisella paikkakunnalla. Muita ystäviä mulla ei sitten enään olekkaan, kaikki muut on vaan kaikonnu mun ympäriltä ilman mitään syytä, ilman mitään selitystä.

    VastaaPoista
  3. olet ihana ♥ :( mutta joo, mä en edes halua yrittää mennä mihinkään terapiaan. en vaa pysty siihe. en osaa luottaa enää keheenkää, nii sitte ku joutus viellä tuntemattomalle mennä puhumaan. vaikka tiedän et ei ne sais puhuu mun asioista kellekkään.
    ja todellakin voimia myös sulle :) <3

    VastaaPoista
  4. Todellakin lupaan! En aio jäädä loppuiäkseni tämän valtaan, niin kuin et sinäkään. Tiedän, että jonain päivänä voimme vain tuhahtaa näille ajoille. Hiih, pus ♥

    VastaaPoista
  5. Kai sitä täytyy vaan uskoa, että kaikki kääntyy paremmaksi, toivottavasti pian. Voimahali ja tsemppiä♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)